אירועים ופעילויות

במהלך השנה מתקימות בישיבה הרצאות תורניות, פעילויות לקהל הרחב במתחם הישיבה.

בתי הכנסת
במהלך כל השנה מתקיימות תפילות קבועות ושיעורי תורה בבתי הכנסת בישיבה. לשאלות בנושא ניתן לפנות לצוות הגבאים.

ימים נוראים
תפילות הימים הנוראים מתקימות בישיבה בשלשה מניינים - אשכנזי, ספרדי ותימני. לפרטים על בתי הכנסת, בקשה להזמנת מקומות ועוד ניתן לפנות באופן ישיר לגבאים. בראש השנה וביום הכיפורים מתקיימים שיעורים של צוות רבני הישיבה לפני תקיעת שופר, בליל יום הכיפורים ולפני תפילת נעילה.

כפרות
במהלך עשרת ימי תשובה הישיבה והקהילה נוסעים יחד לקיים את מנהג הכפרות יחד עם ראש הישיבה, הרב אליהו רחמים זייני שליט"א. פרטים מידי שנה מפורסמים במייל הקהילתי.

ליל לימוד בהושענא רבה
מידי שנה, בליל הושענא רבה מתקים בישיבה לימוד במהלך כל הלילה עם שיעורים של ראש הישיבה ורבני הישיבה, פרטים על שעות הלימוד ניתן לקבל דרך המייל הקהילתי או בלוח המודעות בדף הבית.

מסיבת חנוכה
בימי החנוכה מתקימת מסיבת חנוכה להורי התלמידים וידידי הישיבה עם אישי ציבור ובה מועבר בדרך קבע שיעור של ראש הישיבה, כמוהר"ר אליהו רחמים זייני שליט"א בנושאי השעה.

טו בשבט
בליל טו בשבט מתקיים בישיבה סדר טו בשבט חוויתי ובו שיעור מיוחד על קדושת ארץ ישראל בישיבה.

מסיבת פורים
בליל הפורים מתקימת בישיבה מסיבה של התלמידים עם הרקדה ושיעורי תורה ובמקביל אליה מתקיים שוק פורים לילדים עם הצגה מרתקת בה מופיעים שחקנים מבני הקהילה. במהלך יום הפורים תלמידים הישיבה נפגשים בבתי הרמי"ם ובבית ראש הישיבה ולאחריה מתקיים משתה גדול לתלמידי הישיבה בחדר האוכל בישיבה.

ליל סדר לדוגמא
לקראת חג הפסח מתקיים בישיבה "ליל סדר לדוגמא" עם ראש הישיבה ובו הרב מבאר את הלכות ליל הסדר ומבאר את ההגדה.

אפיית מצות
בחצר הישיבה נערכת אפיית מצות לקראת חג הפסח לתלמידי הישיבה ובני השכונה, המצות נאפות בתנור מיוחד וכל תהליך ההכנה והאפיה מתקיים בהשגחת רבני הישיבה.

מימונה
במוצאי פסח מתקיימת מידי שנה חגיגת המימונה בישיבה, החגיגה מתקיימת עם ראש הישיבה, הרב אליהו רחמים זייני שליט"א ובה מתקיים שו"ת תורני בענייני היום והשעה עם הרב. בחגיגה מתקיימת באווירה תורנית וללא חמץ.

ברכת האילנות
כמידי שנה נערכת ברכת אילנות בחצר הישיבה יחד עם ראש הישיבה מיד לאחר תפילת שחרית של ר"ח ניסן.

יום העצמאות
בליל יום העצמאות מתקיימת תפילה חגיגית ודרשה מיוחדת של ראש הישיבה, הרב אליהו רחמים זייני שליט"א, פרטים על שעות הארוע יפורסמו סמוך ליום העצמאות דרך המייל הקהילתי או בלוח המודעות בדף הבית.
ביום העצמאות מתקיים טיול לתלמידי הישיבה ובמקביל לו מתקיים טיול לבני הקהילה.

ל"ג בעומר
בליל ל"ג בעומר מתקיים מידי שנה מפגש קהילתי מסביב למדורה עם שיעור מיוחד לילדים, ובמקביל לו שיעור לתלמידי הישיבה עם ראש הישיבה, הרב אליהו רחמים זייני שליט"א על ענייני היום.

יום חירות ירושלים
בליל יום חירות ירושלים מתקיימת תפילה חגיגית ודרשה של רבנים אורחים בישיבה. בבוקר יוצאים תלמידינו לתפילה חגיגית בכותל ולסיור בירושלים.

שבועות
בליל שבועות מתקים בישיבה לימוד במהלך כל הלילה עם שיעורים של ראש הישיבה ורבני הישיבה ובבוקר תפילת שחרית מוקדמת ב"ותיקין" פרטים על שעות הלימוד ניתן לקבל דרך המייל הקהילתי או בלוח המודעות בדף הבית.

עליה להר הבית
תלמידי הישיבה משתתפים בשמירת הקשר עם מקום בית מקדשנו שיבנה בב"א. הישיבה מקימת במרוכז לעליה להר הבית, בנוסף, מתארגנים גם בני הקהילה ועולים והכל בתמיכתו של ראש הישיבה, הרב אליהו רחמים זייני שליט"א. פרטים על עליית בני הקהילה מפורסמים במייל הקהילתי.

טיולים ורבנים אורחים
במהלך השנה, בנוסף למסגרת הלימוד בישיבה מתקיימים אחת לכמה זמן שיעורים מיוחדים של רבנים חשובים ממקומות שונים. תלמידינו יוצאים לפעילויות העשרה ובהם טיולים ברחבי הארץ, ביקור באתרי מורשת. פעילויות גיבוש נוספות, מיוחדות ומהנות המיועדות בעיקר לתלמידינו בשנים הראשונות בישיבה המאפשרים הכרות מעמיקה בין התלמידים ובכך מתחזק הלימוד מתוך שמחה וחברות. "בכל דרכיך דעהו הוא יישר אורחותיך"
 
 

 

אוצר הגאונים

לרכישת הספר לחץ כאן
קרא עוד

כנס שובו אלי אשת"ף

מאמר לחודש כסלו

אבגדה
קרא עוד

כנס התשובה תשע"ח

מידי שנה אנו מקיימים כנס תשובה היחיד מסוגו בצפון, אליו מגיעים מאות משתתפים.  ב"ה אנו זוכים לארח תלמידי חכמים גדולים, וזוכים לשתות בצמא את דבריהם. השנה - תשע"ח
קרא עוד

כנס התשובה תשע"ח

מידי שנה אנו מקיימים כנס תשובה היחיד מסוגו בצפון, אליו מגיעים מאות משתתפים.  ב"ה אנו זוכים לארח תלמידי חכמים גדולים, וזוכים לשתות בצמא את דבריהם. השנה - תשע"ח
קרא עוד

מזל טוב

לרב יהוידע זייני להולדת הבן לבוגר הישיבה אריאל מינקוב להולדת הבת לבוגר הישיבה ד"ר עמיחי ברקוביץ' להולדת הבת לאברך דוד מלניק להולדת הבן לאברך נתנאל פאר
קרא עוד

טיולים

במהלך שנת הלימודים הישיבה מארגנת טיולים לתלמידים בכל חלקי הארץ. במהלך זמן אלול יוצאים תלמידינו לטיול התעוררות לילי בצפת ושם אומרים סליחות לקראת הנץ החמה, נהנים
קרא עוד